5/13/2010

till min favvolasare(problebly the only reader to;)

ah nu fick ja precis ett mail att ngn har kommenterat min blogg. Insag da att ja faktiskt har en blogg fortfarande :)

Ivilket fall som helst, ater till min underbara kommentar. Lasta  o skrattade, laste lite till o skrattade lite mera. Alskade timmy, min accent ar gullig, sa dte sa! ALLA sager det, t.o.m min fd chef!

Sjalvklart saknar ja sverige(nae dte av en logn). Saknar iafl er, MASSA! men du vet va dom sager, man kan inte ha allt samtidigt (om dte inte redan ar ett uttryck sa skapar ja det nu!) Dessutom sa kommer ja ju hem snart, till sverige som ja bott i i 20 ar. Kanske aldrig kommer tillbaka till englandet dar ja bott i ett ar. Kanns kontstigt, darfor saknar aj inte sjalva hemavistelsen superduper mycket just nu.

Livet suger ja vet, men vill du veta en hemlis? jag har en kansla att england inte ar dte sista landet ja kommer bo i, sa du kommer fa fler chanser tror ja :) ge dte lite tid, det ordnar sig alltid du vet :)

HA jag ar redan i traningslager kan ja meddela! Om inte hela aret har varit lite av ett traningslager for hemkomstfesten, sa har garanterat de 2 sista manaderna varit det, det ska gudarna veta :) ahhaha o det ar inte over annu, ska jobba lite pat ikvall tankta ja, hort rycken om bbq :) Dessutom london i helgen hahah vem vet hur dte kommer sluta?

JA SKA TILL LONDON! shoppa, festa, ga pa muuuusical(we eill rock you med Queens), shoppa lite till, festa lite till o aka massa bus (ja, dte tar 7 timmar dit o 7 timmar hem pa bussen)
O gissa? ja har bokat bussbiljetter, boende o musicalbiljetter o har inte betalat ett ore! inte ens en pence! Vi har fatt dte av varan organisation, o har dessutom 7 pund kvar o slosa.. tycker vi om! vart ar facebooks gilla-knappen nar man behovern?!

For o aterga till tummnus, jag ar inte en tont som systra mi o haller pa med fjhollerier som "ta bort det har" ska ja minsan se till o bevisa :) langtar superduper mycket till o traffa er! foressten, behover lillsnuttan en papperskorg? hittat en platig sak med sessor pa sorro :) lr kopte lisa med sig dte hem?

Jaja, nu ska ja aterga till mitt ur-trakiga papperifyllande.. blaa for o skriva trakiga rapporter.. jaja, saknar er alla(haha om ngn forutom timmy lasert, annars ar dte bara till timmy o saga:)) o alskar er, va radda om er! syns snart(ar i sverige den 31a maj 23.35, sa 2,5 veckor kvar bara)  PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

1 kommentar:

  1. Jaaa, så var det det här med accenten igen....kan förstå att din chef är fd. om denne gillar en accent som din?

    Vad ska du locka med som kommande land att bo i....Serbokroatien eller eller Tibet kanske....njae kan se det framför mig...hej alla jag ska till syrran i Tibet och dricka jakmjölk i fjorton dar...hm, inte så lockande att rygghåret krullar sig direkt?

    London???? 7 pund i kassan???? tjohooo vilken helkväll, kan förstå att du söker en knapp som kan uttrycka ditt gillande. 7 pund, ja det kan ju sluta med en tripp till Soho och köpa såna där små vita karameller som inte smakar så mycket men som får kroppen att skaka i 428km/h och dessutom får kroppaset till att aldrig sluta dansa....jo det låter som köttsoppa i mina öron, helsmaskens alltså!

    En gång för alla din fårskalle...mitt namn är inte tumnus...det är dummu!!!! Om du syftar till Saga som lillsnuttan så kan jag nog meddela att behovet av en avfallsartikel av förklarad typ är ej stort men nog skulle den bli uppskattat med stående ovationer och hurra-rop! Dock tänker jag på din hemresa och typ handbagage???? Kanske aningens stor att stopp i handväskan? Men lite frågande ställer jag mig till ditt valda motiv.....sessor och sorro, han stavar inte så heller din tönt han heter Zorro!

    Skönt att sätta en känga i röven på övriga icke-bloggläsande-familjemedlemmar eller???? Ska bli gött att sippa en kall eller två med dig när du kommer HEM till Sverige (om jag nu får kalla det för ditt hem). Vi väntar med olut på kylning.

    heppåre! T.

    SvaraRadera