3/03/2010

hej dar

gud va ja ar kass pa o blogga nufor tina. skriver mer dagbok ist.
iafl, hej dar alla. Jag lever, va i Wales i helgen helt underbart! Alkasrt asfint. Promenarade upp for ett berg o hade stans utsikt! riktigt harligt.

Angela har flyttat, saknar henne brutalt! har tagit hennes rum man kanns konstigt.. Ska moblera om lite mer iadg, kanske kan fa det lite mer personligt och da tanka pa dte som mitt rum ist for angelas gammla.
huset ar konstigt tyst, usch tycke rinet dte ar kul. Men miriam o jag ar narmare an nagonsin, tur ja har henne :) hon ar helt underbar..

Igar kom de nya volontarerna, en spanjorka o en fran ukraina. Spanjorskan kan knappt ett ord engelska o fattar inte mig for ja pratar for fort. Men hon verkar va jattetrevlig, hoppas ja hinner lara kanna henne innan ja aker hem, kan ta en manad lr 2 innan vi kan ha ett ordentligt samtal. Den andra tjejen(victoria) ar valdigt lagmald o tyst. Hon ser dodsallvarlig ut, men hon kanske har lite humor enda. Vi far se nar ja lart kanna henne, ska bli spannande. Alla vet vi ju att skenet kan bedra, me bnhon varkar vara valdigt annorlunda mot mig. Nastan tvart emot.

Annars sker inte sa mycket, precis hjalpt lisa o boka buss o tag hit. Snart komemr becka o lisa laaaangtar sa ja dor.
Jaja, nu ska ja tjata pa folket att vi ska ga hem. Ingen lust o sitta har langre, borjar bli segt.
Imorrn o fredag ska ja visa stan for de nya volisarna blir 2 heldagar formodligen om vi ska hinna med stan, museeum, mataffarer o dyl.. Ska sen forsoka pallra mig till gymmet med, sen ska vi saker ut i helgen for i visa nattlivet.Jobbar nog sondag nasta gang tror ja, har internet da o kan uppdatera om ngt kul skett.. Ingen kul o skirva sa ger mig nu.
PUSSSSSSSSSSSS

1 kommentar:

  1. hej stumpan. vi mår finfint. vi har fått en ny kille till oss på 16vårar som verkar vara jåtte gullig.. så drt ska nog funka bra. ringde men kata svarade å sa att du var på simonside. prövar kanske ikväll igen eller i norgon.det snöar här igen just nu. pappa är lite trött på allt snöande. pusssssss,

    SvaraRadera